Cosir per regalar II: monstre menjacabòries

DSC_0360[1] DSC_0365[1] DSC_0369[1]

El meu nebot volia un Sorgenfresser i aprofitant que la setmana passada feia 8 anys n’hi vaig cosir un. És un ninot que té una cremallera per boca. Quan tens un problema o una preocupació, l’escrius o dibuixes en un paper i el ninot se la menja. No sé què vol dir “sorgenfresser” en l’idioma que sigui, però jo l’he batejat com a “menjacabòries”. Si funciona per fer desaparèixer les nostres cabòries, em posaré de seguida a cosir-ne un piló. De moment, ja tinc dues “comandes”: els dos xics de casa se n’han enamorat i també en volen un!

Anuncis

One thought on “Cosir per regalar II: monstre menjacabòries

Deixa un comentari

