Seronda 1

Com sempre, cuso més que no publico. Però amb la motivació del sorteig de Pandielleando, m’he decidit a publicar tot el que he anat cosint amb el patró de l’armilla Seronda, que no és poc: de moment, porto 4 peces cosides amb aquest patró (i potser encara en caurà alguna més…). I això, per què? Doncs perquè el patró m’agrada molt i li he volgut anar buscant diverses possibilitat. I també perquè les primeres provatures no van ser gaire exitoses i “he hagut” de repetir 😉

Doncs comencem pel pitjor: aquí va la primera seronda que vaig cosir. Aquesta és fidel al patró, en versió armilla, només vaig afegir-hi un coll més alt però obert, per poder dur cordat i amunt o bé descordat i baixat com una solapa. El problema és que vaig voler fer-la amb una tela que m’agradava molt de tacte però que tenia 2 grans problemes: és plana (no té ni una mica d’elasticitat) i es desfila moltíssim. Però no molt, no. Moltíssim! Una cosa horrorosa.

De manera que vaig fer un parell d’intents de salvar la situació: vaig afegir 2 bandes de punt en els laterals, per poder posar-me-la i treure-me-la fàcilment, i vaig tapar les costures interiors del coll amb una cinta bonica, per polir-ho una mica. També s’ha de dir que quan vaig cosir-la no tenia encara l’overlock. Segurament ara podria arreglar-la una mica, però li vaig agafar ràbia i l’he deixada abandonada. A veure si ara que la publico m’hi reconcilio i l’arreglo una miqueta.

DSC_0232 DSC_0233

 Un detall de la cinta decorativa del coll i els botons.

Anuncis

Deixa un comentari

