Hazel

Si algú proposa un patró gratuït i t’encanta, què has de fer? Doncs cosir-lo.

L’he fet amb tela de dessuadora perxada i acanalada. Només en tenia un metre, però vaig decidir que per fer una prova ja aniria bé. L’he feta curta, tipus dessuadora i no pas jaqueta.

dsc_0007

No pensava posar-hi caputxa (amb un metre de tela no podia fer miracles), però al final vaig decidir fer-la de retalls amb els trossets que em quedaven i l’he forrada amb una samarreta per reciclar (amb lletres estampades i brodades tallades tal com quedava, sense més).

dsc_0012

La resta no va forrada perquè la tela ja és afelpada i com a dessuadora vaig pensar que no calia. El tancament amb cuir i minimosquetó.

dsc_0010

A les instruccions no vaig entendre que calia tancar també la part interior (glups! i jo no estava al grup de whatsapp per solucionar dubtes…). Però la part de dins s’aguanta al seu lloc sense tancar, de moment. Els baixos remallats només amb la berloc, sense vora ni res que anava justa de tela. Tan justa anava que no em sortien ni els retalls pel puny de les mànigues i els vaig haver de tallar al revés (vull dir sense respectar la direcció del fil), però no queden malament.

dsc_0006

I aquí estem, i a Rums i al recopilatori de hazels de Lílula (gràcies per descobrir-nos el patró!).

31 thoughts on “Hazel

    1. La capucha está hecha solo con retales (6 partes, creo que tiene), aprovechando los retales que me quedaron de cortar las otras piezas, que esas sí me entraron todas en el metro de tela que tenía… eso sí, acortando el largo del patrón y sin margen de costura 😉

    1. També he de dir que als llocs on compro les teles solen ser generosos: medeixen un metre i tallen a uns cm més. Aquesta no recordo si la vaig comprar als Encants o a les botigues marroquines de Salt, que són els dos llocs on m’abasteixo de teles normalment. Però vaja, que no escatimen en aquests llocs…

Deixa un comentari

