Fa temps vaig veure les faldilles fetes amb uns texans del revés de Pandielleando (aquí) i Nina de drap (aquí) i em van encantar, però havien quedat a la interminable llista de coses a cosir. I fa poc, Vanaesha (aquí) i Manos Revoltosas (aquí), i una altra vegada Pandielleando (aquí) em van fer venir ganes de cosir-me la meva. Pel que deien en els seus posts, semblava molt fàcil. Així que vaig agafar uns texans de la pila de roba de reciclar, i els vaig tallar. I llavors em vaig adonar que si els texans estaven a la pila de reciclar perquè m’anaven petits, la faldilla resultant també m’aniria petita… Ja ho podia haver pensat abans, no?… Però no passa res, la pila de reciclables és molt alta i hi ha més texans. Així que aquesta vegada en vaig triar uns de més amples, els vaig tallar, descosir, emprovar, cosir, emprovar… I la faldilla resultant aquest cop m’anava grossa i no sabia per on posar-hi el puny perquè no quedés fatal… 😦 Però, en canvi, si la posava del dret, em quedava bé… Així que, vora al baix, i faldilla texana llesta, del dret, que no era la intenció, però que farà prou servei.
Quan pugui editaré el post amb altres fotos, però no volia deixar passar el #mimi sense publicar. Vaig publicar 5 de 5 les primeres setmanes. El 8 de novembre no vaig publicar intencionadament perquè vaig decidir fer vaga fins i tot d’això, i la setmana passada no hi vaig ser a temps. I no volia faltar una setmana més, i més ara que hi ha sorteig! Així que, a l’espera de millors fotos, publico i enllaço a #mimi
Muchas gracias por participar en el MIMI semanal. Los reciclajes siempre funcionan muy bien. Esperamos verte la semana que viene en CLub Malas Costureras!
jejeje, visca les faldilles del dret i del revés!!
Ostres! I ja tapa tot el que ha de tapar???? M’encanten els reciclatges…